måndag 3 december 2012

måndag

sådärja, då var helgen över. I lördags kväll blev det hellugnt! Fick ett sms av moa om en vretafest och vi var såhäääär nära på att åka, men bestämde oss sedan för att stanna hemma. vi hade trots allt bäddat ut soffan, tagit ner ett täcke och hyrt en film så så fick det bli! :)

igår vaknade jag vid tio , haha. vaddå trött? åt frukost, chillade framför horse show på tvn och läste ridsport. Åkte och handlade lite innan vi grillade till lunch och så blev det lite julpyntning här hemma. en helchill dag med andra ord.

idag vaknade jag halv tio och har eldat och ätit frukost nu. funderar på om jag ska ta en inomhusdag idag igen, eftersom det är ju himlans kallt ute eller om jag ska in till stan och kolla julklappar ? annars tar jag det på onsdag för då är jag ledig igen. återstår att se helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar